"Cartoons land" - Gif

petak, 7. listopada 2016.

Upoznajte malo vise o meni

Eeee ljudi!
Odlucio sam naoisati novi post u ovom postu cu se malo opširnije predstaviti.
PRAVILA BLOGA:
1.Slike postove i dizove ne mojte kopirati.
2.Na blogu nema ružnih rijeci i psovki.
3.Molio bih vas da redovno komate moje postove.

1.KAKO SE ZOVEŠ?
Zovem se Benjamin a na blogu mi je nadimak BOSNIAN BOYS.
2.KOLIKO IMAS GODINA?
Imam 13. godina
3.KOJI SI RAZRED?
 Osmi sam razred.
4.IMAŠ LI DJEVOJKU?
Imam ali neznam dali je ona zaljubljena u mene.
5.KAKAV SI UCENIK?
Odlican.
6.KAKVE TIPOVE DJEVOJAKA VOLIS?
 Volim plavokose,lijepe,zelenih ili plavih ociju,visoke,osrednje debljine.

Sada cu malo nesto napiati o mojim omiljenim crticima

WINX
WINX sam poceo gledati kada sam bio manji.Gledao sam samo 1 seezonu.Ona mi se jako bila svidjela.
U to sezoni winxice su bile dosle u  skolu ALFEA.Moja omiljena winxica je BLUM.Ona ima moc zamjevog plamena.Omiljeni muskarc mi je SKAJ.Skaj je momak od Blum.A posebno ne volim TRIKSICE.TO su:AJSI,DARSI I STORMI.Profesorica Gizelda mi se najvise dopada. 
  
BAGUGAN
Bakugan sam prije gledao kada sam bio manji.Trenutno se nemogu sjetiti nekih svari iz bakugana pa cu vam napisati jedan post samo o bakuganu.

POKEMON  
Pokemon mi je bio jedan od omiljenih crtica.Gledao sam samo pocetnih nekoliko epizoda.Gleda sam kada je ES posao u potargu da trazi  svog pokemona.Tada je ES bio osvojio nekiloko bedeva.Moj omlijeni lik u pokemonu  je ES.On mi je jako interesantan i smjesan lik.A posebno mi se dobapada njegov pokemon PIKACU.Pikacu mi jako smjesan.

TO JE BILO TO OD MENE ZA OVAJ POST OBAVEZNO GA KOMAJTE.
GLASAJTE ZA NEKI OD CRTICA O KOJEM CU POSATI SLEDECI POST
WINX
POKEMON
BAKUGAN.

Broj komentara: 14:

  1. Heej procitao sam post je OK dobro ima nekoliko greskica ali nema veze (komam ti s mobitela pa mi je tesko pisati č ć š ž đ dž ) takodjer i pravila bloga su OK , pa eto kommat cu ti malo vise kasnije jer sada bas nemam puno vremena pozzz ShadowKing_

    OdgovoriIzbriši
  2. Heej koačno novi post kod mene, pa pročitaj i kommaj (link u imenu) pozzz :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Heej hvala na komiću, pozzz ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ej, i tek sam sad skont ankete ti ističi sutra pa ih produži :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav, ja sam Marina jako sam sretna jer se otvorio još jedan blog o crtićima za tvoj blog sam saznala preko bloga ˝iMagic Club˝ od Aleca za sad mi se sviđa kako si se predstavio čitateljima. Nemogu se odlučiti dali da glasam za Bakugan ili Winx.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hej, evo kommamo ti post, doduše pročitali smo ga i ranije, i da obećali smo kommati dizz, ali eto tek sada smo na kompjuteru nije nam se dalo s mobitela jer se teško očitava, pa ćemo sada, prvo kommati post, lijepo si se predstavio čitateljima sviđa nam se, napisao si i o Winxu što nam je jako drago, te za slj. post glasamo za WINX naravno XD. Dizz nam je fora (čak smo i mi imali u prvom dizzu nakakve kao mjehuriće ;)) Možda si još mogao naći sliku za header (ili napraviti sam, naravno ako znaš, jer ni mi u početku nismo znali), ali svakako nam se i ovako sviđa. Mi ćemo vjv. do kraja mjeseca novi dizz, te će mo tvoj blog dodati u listu naših blogova koje pratimo i naravno ako želiš možemo te i reklamirati ;) Inače trebali smo dizz i ranije jer je onaj dizz bio ljetni a ljeto je već odavno prošlo XD , ali eto uhvatila nas "kriza inspiracije" da tako kažemo, i neznamo šta bi za slj. dizz, za zimski dizz imamo već nekoliko ideja ali je još prerano. I da primjetili smo da si postavio nekoliko anketica na blog, ali ovaj put nemamo vremena da odgovorimo, pa će mo to sljedeći put kada budemo na tvom blogu ;) Eto to bi bilo sve za ovaj post, pozzz M&A

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Medena i Alan na komicu...Slobodno me reklamirajte bilo bi mi dargo da me reklamirate...POZZ

      Izbriši
  7. Hej Benjo novi post kod mene pa ka budeš imao vremena kommaj : magic-club24.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. kADAćeš napisati novi post?

    OdgovoriIzbriši