"Cartoons land" - Gif

petak, 4. studenoga 2016.

WINX LAND:Ukratko o prvoj sezoni

HEJJ LJUDI !!!
Odlucio sam napisati novi post.U ovom postu cu vam prcricati desavanja iz prve sezone Winx.
Sada da pocnemo sa postom

BLOMM je zivjela u gradu koji se zvao Gardenija.Živjela je sa mamom,tatom i zecom koji se zove KIKO.Odlucila je da ide u Alfeju da se školuje.Kada je stigla u Alfeju ona joj se jako svidjela bila je prelijepo mjesto.U tom mjestu se nalazi skola za vile.U puto do skole razgledala je okolinu.Kada se je nasla na ulazu u skolu zastala je.To je bila jako lijepa škola u koju ssu samo isle vile.U slo je usla na velika vrata.Umutra je vidjela mnogo vila.Upoznala se sa njima.To su bile:TEHNA,FLORA,MJUSA,STELA.One su bile vile koje su isle u ovu skolu.One su joj se jako svidjela.Otisla je na prvo predavanje.Profesori su joj se jako svidali.A posebno joj se vidjela profesorica fARAGONDA.U ovoj skoli polako pocinje uciti moci.U isto mjestu se nalazila jos jedana skola.To je bila skola u koju su isle jako lose osobe.Te osobe su se vlale ASY,DARSY I STOMY one su posjedovale jako lose moci.BLOMM u skoli za vile su svi jako lijepo primili vile su joj se najvise svidjele.Ali posojpo je jedan razlog.BLOMM su jako nedostajali njeni roditelji.Ona je pitala direktoricu da ode malo kod svojih roditelja.Otisla je sa svim vilama iz svoje skole.Bluminim roditeljima su se jako svidjele njene nove prijateljice.Bile su oko dva dana u Gardeniji.Bas su se bile dobro provele.Kada su se vratile u skolu odma su otisle na predavanje.Bio je jedan problem.Direktorica ih je zvala na hitni sastanak.Rekla im je da se sprema jedsan veliki napad triksica.Ta borba je dugo trajala.U toj brbi su pobjedile WINX.U toj skoli za vile blomm je  pronasla svoju prvu ljubav.To je bio jedan  prlijepi momak koji je bio snažan.Imemu mu je bilo SKAY.

TO JE TO ZA OVAJ POST!!!OBAVEZNO GA KOMAJTE!!!I SADA CU DA VAM DA ZASTA CU DA PISEM U SLEDECEM POSTU
1.BAKUGAN
2.POKEMON
 BY:BOSNIAN BOYS                                                                              

Broj komentara: 9:

  1. Hej ćeo drago mi je, i baš lijepo što si nas podsjetio prijašnjih sezona Winxa tj. prve sezone, sada trenutno pišem post o World of Winx pa kada budem završio obavijestit ću te, također kasnije ću doći još malo detaljnije kommati, ali za sada to je to, pozzz :) i da glasam za Bakugan

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej novi post kod mene

    OdgovoriIzbriši
  3. Post mi se sviđa, iako ja neke dijelove prve sezone nisam shvatila tako kao što piše u postu.
    Glasam za Pokemon

    OdgovoriIzbriši
  4. Hej novi post i dizz kod mene / kommaj, pozzz ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš mi je drago da sam naišla na tvoj blog jer se ne sjećam kada sam prošli put odjednom bila na ovoliko blogova i osjećam se kao da se blogeri ponovno sakupljaju i pišu o Winxu i drugim raznim temama. Ah, prve dvije sezone winxa. Divna vremena, uistinu divna vremena. Hvala što si nas prisjetio na njih. Ako želiš posjeti moj blog o Winxu (link ću staviti u ime) i obavijesti me kada objaviš novi post jer bih ga voljela pročitati (inače glasam za post o Pokemonima).

    OdgovoriIzbriši
  6. Heej, novi post kod mene, kada ćeš ti napisati novi? pozzz

    OdgovoriIzbriši