"Cartoons land" - Gif

srijeda, 14. prosinca 2016.

POKEMON LAND

ZDRAVO LJUDI ODLUCIO SAM NAPISATI NOVI POST.(KONACNO)XD.GLASALISTE ZA POKEMONE.PRIJE NEGO STO POCNEM S POKEMONIMA MORAM NAPISATI NEKOLIKO NOVOSTI ZA BLOG.



Nije me bilo zbog skole i cure(koja me je danas iznervirala xd).Uskoro stize novi dizzz.Ovo su planovi za postove koje cu pisati:
-POST O WORLD OF WINX
-POST O MOJIM PRIJATELJIMA
-POST O ZALJUBLJIVANJU
-POST O KAKO NAJBOLJE PROSLAVITI NOVU GODINU
-POST O ANDROID IGRAMA
-INFORMATIVNI POST
-POST O KAKO NAPRAVITI I ZASTITI SVOJ BLOG.
Vise da neduljim pocnimo s pokemonima



 -Moj naj lik je Ash
-Naj vise mrzim tim rakete
-Moj omiljeni pokemon je PIKACHU
-Najbloja mi je sezona Black and WHITE

OPIS SEZONE:
Ash zajdno sa PKACHUOM i sa svoj frendicom Iris krenuo na putovanje da postane najbloji pokemon trener,sakupi sve bedeve boreci se po pokemon dvoranama i da skupi sto vise pokemona.Medutim tu je tim raketa koji žrli ukrasti Ashu PIKACHUA i spreciti u tome.Uskoro se Ashu pridruzi jos jedan prijatelj kojeg  je upoznao boreci se u dvorani za beđ njegovo ime je SILAN.U meduvremenu je Ash sakupio dosta pokemona.I postao naj pokemon trener...
TO JE BILO TO ZA OVAJ POST.GLASAJTE ZA IDUCI OD LISTE NA VRHU.
BY:BOSNIAN BOYS
 
 

Broj komentara: 9:

  1. Sviđa mi se post volim Pokemone i meni je sezona Black and White naj, ali mi je naj pokemon Snaivi, volim tu sezonu pokemnona pa mi je jedino malo žao što je prevedena samo 14 sezona, a ne i 15.

    OdgovoriIzbriši
  2. Heej procitao sam post, svidja mi se, trenutnk sam na tvom blogu s mobitela, pa cu ti kommati cim budem na kompjuteru,pozz

    OdgovoriIzbriši
  3. Heej evo kommam ti malo duže (post mi se sviđa, slika je cool) : također je i meni Black & White najj sezona, najj Pokemon mi je Axew (Irisin Pokemon), ali mi je najj lik Ash.
    Za slj. post glasam za World of Winx, želim znati tvoje mišljenje o WoW-u, i jedva čekam novi dizz, pozzz :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow novi dizzz je extra, pogotovo mi se pozadina sviđa cool je, i da novi post je kod mene, kommaj pozzz ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. i da sve najbolje za praznike ... pozzz

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav i sretan ti Badnjak.
    Super ti je novi dizz.

    OdgovoriIzbriši