"Cartoons land" - Gif

utorak, 17. siječnja 2017.

POST O SVEMU I SVACEMU

 HEJJJJ LJUDI ODLUCIO SAM NAPISTI NOVI NOVI POST...U OVOM POST CU PISATI O SVEMU I SVACEMU...SADA ZA BOCETAK MALA OBAVJEST...
OBAVJEST:JUCER SAM DOSAO SA SELA PA SAM VAM ODLUCIO NAPISATI POST..POST STIZE KADA KRENE SKOLA...
SADA DA POCEN SA POSTOM
-----------------------------------------------------------
ABOUT ME:

IME:BENJAMIN(JA SE PRAVO ZOVEM BENJAMIN ALI NA BLOGU SE BOSNIAN BOYS RADI SIGURNIH RAZLOGA)
PREZIME:D(DACU VAM SAMO PRVO SLOVO ZBOG SIGURNOSNIH RAZLOGA)
ZIVIM U:SARAJEVU
GODINA:IMAM 13
NAJDRAZA BOJA:ZUTA
NAJMRZA BOJA:ROZA
OBOZAVAM:FILMOVE,SERIJE,CRTICE,ANIME,FILMOVE ZA TINEJDERE
MRZIM:SKOLU (ODLICAN SAM UCENIK)
RAZRED SAM:8
BOJA OCIJU:SMEDE
DJEVOJKU:IMAM
NAJBOLJEG PRIJATELJA:NEMAM ALI IMAM DOSTA PRIJATELJA
-----------------------------------------------------
LISTA ANIMEA

MRSKO MI JE PISATI PA CU VAM SAMO STAVITI SLIKE OD ANIMEA I ISPOD TE SLIKE CU NAPISATI KOJI MI JE OMILJENI LIK IZ TOG ANIMEA
MOJA OMILENA WIXICA JE BLOM.



MOJ OMILJENI LIK IZ BAKUGANA JE DON.
MOJ OMILJENI  LIK IZ POKEMONA JE ASH
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IMAM JOS NESTO JAKO VAZNO DA VAM KAZEM.URADIO SAM SVE STO SAM BIO NAVEO U PROSLOM POSTU...I TAKODER SAM NAPRAVIO DIZZ OKO DIZZA MI JE POMOGAO ALEC SA BLOGA(IMAGIC CLUB) OVOGA PUTA MU SE ZAHVALJUJEM....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZAVRSNI DIO POSTA
 EVO STIGLI SMO DO ZAVRSNOG DJELA POSTA...MISLIO SAM DA CE POST BITI "KILOMETARSKI"ALI NISAM OPISIVAO OVE ANIMEE...SADA CU VAM DATI TEME DA GLASATE SLJ POST
-POST O 2I3SEZONI WINXSA
-POST O POKEMONU
-POST O BAKUGANU
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BY:BOSNIAN BOYS




3 komentara:

  1. Hej pozdrav komam ti post, sviđa mi se, lijepo si stavio i ukratk opisao svoje najj Animee, pozzz

    OdgovoriIzbriši
  2. Za slj. post glasam : Post o 2 sezoni Winxa

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se post o svemu i svačemu, moja naj winxica je Flora iako mrzim roznu boju volim prirodu. Ja sam nedavno počela ponovo gledati Bakuga, pogledala sam za sad prvu sezonu naj lik mi je Shun. U Pokemon crtiću nemam naj lika, ali mi je Snaivi naj pokemon. Novi dizz mi se jako sviđa, posebno mi se sviđaju slike likova iz raznih crtića.

    OdgovoriIzbriši