"Cartoons land" - Gif

petak, 10. veljače 2017.

WINX LAND:2I3 SEZONA

HEJJ LJUDI ODLUCIO SAM NAPISATI NOVI POST U OVOM POST CU VAM MALO OPSIRNIJE NESTO RECI O 2i3 SEZONIN WIXSA...DA VISE NEDUZIM POCNIMO SA POSTOM.
-------------------------------------------------------------------
DRUGA SEZONA WINXSA:
U drugoj sezoni Winxsa winksicama se pridruzuje nova vila Aisha (prije zvana Layla) koja dovodi pikxsije-mini vile koje se povezuju sa svakom Winxsicom.Aisha takoder donosi novost o Lordu Darkaru koji  se udruzio sa Trixsicama i zeli uzeti moc nad Magicnom dimenzijom.Kako bi se lakse odbranile od novih neprilika,djevojke moraju dobiti novu moc-CHARMIX,a dobijaju je svojim iskustvom i snalazljivošcu.Lord Darkar uspije oteti BLOOM i pretvoriti  je u zlu vilu kako bi udrzo svoju moc s njeznom i posato jaci.Koristeci CHARMIX,STELLA,FLORA,MUSA,TECNA i AISHA spase BLOOM i zauvjek poraze Lorda Darkara.
FLORA-CHARMIX 
------------------------------------------------------------------
TRECA SEZONA WINXSA:
Trixsice da bi se osalobodile iz zatvora Omege slucajno oslobadaju misterioznog carobnjaka Waltora.U medu vremu se snjim udruzuju i napadaju ANDROS,ali i druge svjetove.Pocinje nova skolska godina u Alfeji .Winx moraku zasliziti novu potpuno drugaciju transformaciju-ENCHANTIX.Bloom nazalost nemoze zasluziti moc-ENCHANTIX jer niko nezna sta se desilo sa njemin poravim roditeljima,a Enchantix se dobija zrtvujci se za nekoga iz svoje obitelji.Sve Winxsice uspjevaju dobiti enchantix,a Bloom na jako cudan nacin-moc volje,pa joj enchantix nije usjevao najbolje.Winxsice na kraju uspjevajevaju poraziti Wlatora,a Bloom saznaje sta se desli sa njenim roditeljima.
-----------------------------------------------------------------

ZAVRSNI DIO POSTA:
NADAM SE DA CE VAM SE SVIDJETI OVAJ INTERESANTNI POST O 2i3 SEZONI WINXSA...OSTAVITE KOMIC



3 komentara:

  1. Sviđa mi se post o 2, i 3 sezoni Winx meni su prve tri sezone naj, a naj transformacija mi je Charmix.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej, zbilja izvini što ti dugo nisam kommao, jednostavno sam prebukiran učenjem, pa ne bih imao vremena ni laptop upaliti. Post mi se jako sviđa mislim da si nas lijepo podsjetio na dobre stare sezone. Najj mi je 3 sezona, najdraže transformacije su mi Enchantix i Sirenix. Radujem se sljedećim postovima (obavezno me obavijesti kada napišeš :)). Uskoro ću i ja izbaciti novi post i dizz naravno, ali ću te obavijestiti. Pozzz :)

    OdgovoriIzbriši