"Cartoons land" - Gif

ponedjeljak, 27. veljače 2017.

POST O PRIJATELJSTVU

HEJJ LJUDI ODLUCIO SAM NAPISATI NOVI POST U OVOM POSTU CU VAM NAPISATI NESTO O PRIJTELJSTVU...TAKODER CU VAM I NAPISATI MOJE PLANOVE ZA BLOG NA POCETKU POSTA....DA VISE NE DUZIM DA POCNEMO SA UVODNIM DJELOM!!!

MOJI PLANOVI ZA BLOG
Nadam da cu se da ce ovaj post dobiti vise komentara nego prosli....jedna od novosti koje cu staviti na blog to je da cu promjeniti dizz kada mi stigne laptop jer ovako mi je kompjuter jako spor...staviti cu i nove ankete, takoder stavit cu novu muziku na blog,stavit cu cu HTM-mailove,promjeniti boju bolga i mnoga tooga ako u nastavku ne bude puno komica blog cu zatvoriti...sada cu vam staviti spisak postova koje cu napisati:
-POST O SKOLI
-POST O 1 WOW FLIMU
-POST O MOJIM OMILJENIM ANDROID I KOMPJUTER IGRICA
-POST O WOW 
-POST O SVIM SEZONAMA BAKUGANA
-POST O POKEMONU
-POST O MOJIM SAVJETIMA KAKO NAORAVITI BLOG
Ovo vam je lista postova koje cu napisati u narednom vremenskom periodu
-NOVE STRANICE BLOGA
Da vam kazem napravio sam moj novi blogerski profil koiji je se zove BOSNIANBOYS Ofical pa mi posaljite zahtjev na ngega na ovaj profil cu stavljati novosti za blog,takoder sam sam napravio i stranicuMARKOKOFS&ANIME pa me i na noj zapratite.
-UCESTALOST POSTOVA
Kao sto znate prije sam pisao postove svake seedmice ali vise necu zato sto imam puno obaveza oko skole oa cu postove pisati jadan pug mjesecno...kada budem isao u srednjiu skolu postove cu malo rede pisati jer cu ici u jako tesku srednju skolu...pa mozda tada postovi budu jen put godisnje  sve zavisi od mog ucenja
SADA SMO DOSLI DO KRAJA UVODNOG DJELA U PSOST
SADA CU DA POCNEM SA PSTOM O PRIJATELJSTVU...
-MOJI SAVLJETI O PRIJTELSTVU
Vec duze vrijeme sam se bio odlucivao da napisem ovaj post aali nazalstst nisam stigao prije ga napisati...ali sada imam malo vise vremena da ga napisem...
-Jako je lijepo imati najj prijatelja ali treba birati i procjeniti kakav je on/ona osoba...
Ovakve sam stvari mnogo puta ponavljao....ali uvijek u zivotu kada naidete na meku osobu koja vam lici da je dobra osoba i kulturna ali na kraju ona vam ispadne njveci "DUŠMAN"....prosle godine sam imao jedan tezak slucaj sa mojim najj frendom i onda smo se posvađali i vise od tog dana nikad nismo culi niti vidjeli....ima mogo mojih prijatelja koji me mrze zbog nekakvih gluposti nevolim gledati puno ANIME,volim vise sport,nevolim izlaziti napolje sa prijateljima ali najj vise izadem sa svojim djevojkom xD itd...i zbog toga neman puno projtelja iz razreda ali ih imam zato puno van Sarajeva u (Zenici,Mostaru,Dubrovniku,...)Ovaj post se neradi o mojim "PRIJATELJIMA IZ SVAKODNEVNICE".Mnogi od njih su mi smarali mozak sa monig glupostima da su mi dubri prijtelji a,ustvari oni mi okrenu leđa...buduci da se oni nece samom da pricaju i da se cuju mozda su me i ogovarali negdje sa strane ali ja to nisata neznam.
-Mzim ljude koji gledaju na razlike 
To je naprimjer nemoze covjek covjeka mrziti ako je on bjelac,crnac,...itd to je od nacina na koje ljudi gledaju u razlike ali ima jos jedan ako je neko musliman,srbin ili hrvat on se neci druziti sa nekim....po meni ti ljudi su malo nenormalni....gdje ima toga da djecaka moja voliti sport... a djevojcice lutkice ,modu isl...Mislim da je dosao takvo vrijeme da ce brat svog rodenog brata ubiti ali nece znati razlog zbog cega ga je ubio....takvih ljudi ima jako puno ali ja sam ih se otarasio ali hvala bogu imam roditelje i  djevojku koji su mi sve u životu....
-Naslije izmedu prijtelja
Po meni je ovo jedan od najj tuznijih djelova mog posta...kod nas su se u BIH desila mnoga ubojstva djece zbog prijtelja...kod nas u skoli uvijek imamo neka predavanja u vezi "VRSNJACKOG NASILJA"....ja sam dozivio mogo nacina zlostavljanja u skoli i na ulici....ja sam jako kulturna i pedantna osoba...JA NIKADA NIKOGA NEBI UVRIJEDIO...sto bi nas pametni narod rekao"NIKADA MRAVA NEBI ZGAZIO" 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PRED ZVRSNI DIO POSTA IMAM JEDNO IZVINJE DA VAM SAOPŠTIM: IZVINJAVAM SE SVIMA ONIMA KOJIM NISAM KOMAO POSTOVE...IZVINJAVAM IM SE OVOM PRILIKOM...
ZAVRŠNI DIO POSTA
Nadam se da vam se svidio ovaj post....ako vam se svidio post ostavite komentar...

BY:BOSNIAN BOYS 
  

Broj komentara: 5:

  1. Pozdrav
    post mi je odličan ja nemam prijetelje u svome mjestu, a u školi jako malo pričam s drugima zbog svoje povučenosti. Na internetu volim pričati s drugima jer mi je tako nekako lakše, ali u stvarnom životu i nemam baš prijatelje. No to mi i nesmeta previše jer zbog svoje povučenosti na neki način i volim biti sama.
    Glasam za post o 1 WOW filmu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav, sviđa mi se post i tvoje mišljenje o prijateljstvima, ono što mi se posebno svidjelo jeste rečenica "Došli je takvo vrijeme da će brat svog rođenog brata ubiti" , da slažem se zbilja je danas tako :( Slažem se sa cijelim tvojim postom, ali ono što mi ja upalo u oko je to si spomenio djevojku, i da su ti obitelj i djevojka sve. Da budem iskren budući da si spomenuo da su ti obitelj i djevojka sve u životu, to po meni i nije toliko uredu (ili barem dok se osobe ne vjenčaju), jer zapravo ja mislim da se od simpatija i događaju najveće nevjare i izdaje (nisam stručnjak za ljubavne probleme, jer ja lično ne bavim se oko toga, jer još nemam djevojku), ali govorim onoliko koliko znam. U razredu niti ja nemam prijatelje, :( te ja također najčešće se sam sam u školi ali ponekad mislim da je to i dar jer kako kaže poslovica "ponekad je samoća najbolji prijatelj, ne postavlja pitanja, a često daje odgovore", shvaćaš šta želim reći? Slažem se s tobom, razlike su veliki problem među prijateljima (baš o čemu sam i ja pisao u prošlome postu, ne znam da li si pročitao). Kako je Dora spomenula, i ja se slažem i mislim da je tu najveći problem "nametnute" podjele roda. Npr. dječaci kada odrastu ići će na posao, pa dok se mali uči ih se da se igraju sa autićima, bagerima..., a curice će biti u većini slučajeva domaćice raditi oko djece, pospremati... pa se igraju s lutkama bebama... i većina ljudi misli da im je to na neki način priprema za život. Dobro danas zbog toga rijetko koji se dječak igra s lutkama, ili curica s bagerima, ali ne vidim u čemu je problem i da je tako, odmah bi druga djeca izazivala tog dječaka ili curicu da je gej, curicast ili muškobanjasta...itd, ali meni je to sasvim glupo, kao prvo stvar je u tome da će zapravo i dječaci biti očevi pa će svejedno se i oni baviti oko djeteta, a curice će ići na posao kao dječaci. Najviše me živcira kada za dječaka koji voli npr lupam lutke (ili curice nešto za dječeke) duga djeca izazivaju da je gej (ja volim osim proučavanja mitova, proučavati i psihu), to zapravo tko je gej nema veze s čim se igra, i ta osoba nije gej zbog toga (pogotovo ne djeca), nego isključivo tko to želi, dakle svaka osoba može biti i gej i normalna, kao što znaš neki sportaši ili neke žene koje su modeli su gej, što znači to nema veze s tim, isto kao i transeksualne osobe, jedino su ako to žele. Zbog svega toga mrzim što roditelji na taj način krivo uče djecu, i to je sve čisto "ispiranje mozga" djeci, naravno da i gejeve i transeksualce moramo poštovati i neizdvajati ih iz društva, kao ni sve osobe ali ovo navodim kao primjer. Također jako je ružno što ljudi toliko gledaju na vjeru, i kao što sam spomenuo najbitnije je da li je osoba dobra ili zla i to je jedina koja postoji razlika za mene među ljudima.
    To bi bilo sve od mog kommića, sada ću uskoro i ja objaviti novi post pa kommaj :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hej, pa sjecas li se nas nisi nas valjda zaboravio ? XD izvinjavamo se sto tako dugo nismo komali jer nismo bilii na blogu, a novi post cemo vjerovatno na ljeto Kako si sta ima kod tebe' kod nas puno ucenja xd Diz je super, jedino mozda mozes ucitati neku super pozadinu jar je ovako (kako je i kod nas, smo sto blog nismo jos aktivirali) nekako pusto xd ostali dio diza ne da je za 5 vec za 10 :) Ah, post o prijateljstvu stvarno volimo takve postove, ljudi su stvarno takvi netko je naprimjer drugaciji i odmah je ne prihvacen ni mi ne volimo sport kao i ti i nemamo pojma o njemu pa sto, ja Alen sam musko i nevolim sport i volim winxice, cak Medena i ja imamo zajednicke winx lutke, pa sto? ljudi odmah stvaraju predrasude, ali na srecu u skoli nitko ne zna za blog, zbog toga i jesmo pod nadimcima i ne odajemo pravo ime. Toliko od nas za sada, pozdrav M&A

    OdgovoriIzbriši